בית עץ לילדים במבחר דגמים וסוגים

חוויות הילדות שלנו הם הזיכרונות העוצמתיים ביותר, המשנים את חיינו ונשארים לאורך עשורים. הגוונים המיוחדים של הדשא והפרחים, ניחוח האביב והסתיו וטעמה של הגלידה האהובה. זיכרונות אלה לא נשמרים במקרה, הם נבנו ועוצבו באהבה רבה על ידי הורינו כאשר תכננו את מרחבי הילדות שלנו.

כעת, גם לנו כהורים, סבים וסבתות יש אפשרות להעניק את אותם זיכרונות נפלאים לדורות הבאים. כיצד? באמצעות תכנון גינה הכוללת מתחמים חווייתיים ייחודיים – מתקנים לחצר הבית שלא ימצאו בשום גינת משחקים. אנו שמחים להציג בפניכם את את בתי העץ שלנו.

B_P

בית עץ לילדים בעיצוב מרגש

בתי עץ לילדים מהווים פינה ייחודית למשחק חוויתי בו הילדים יכולים להעביר את זמנם באותה הצורה בה אנו שיחקנו בעבר. תחת כיפת השמיים – במקום מול מסכים מרצדים. המתקנים הייחודיים שתמצאו אצלנו עוצבו בהשראת הבתים הקלאסיים שתמצאו בפרברי פרובנס ובאזור הקאנטרי בארה"ב והם כוללים חלונות מהם יוכלו להציץ – דלתות שנפתחות לתוך עולם קסום ומרחב מוגן בו יוכלו לקרוא ספר, לאכול גלידה בקיץ או לשבת על המרפסת עם חברים לכוס שוקו מתקתקה על הבוקר.

a_P

חלום בגן – בית עץ מיוחד לילדים

דמיינו זאת. הילדים חוזרים יום אחד מהגן ובית הספר ובגינה מחכה להם הפתעה מיוחדת. בית עץ מרהיב, עם גג ירקרק, חלונות ודלת המושכת אותם להיכנס ולגלות עולם שלם בפנים. בתוך הבית יכולים להמתין להם כסאות ושולחנות או שטיח עמוס במשחקים האהובים עליהם. בשעות הקרובות תגלו כי הם אינם רוצים לצאת מהבית החדש ואם ניתן יחליפו את הטלוויזיה והמחשב במשחק מהנה בחוץ, במרחב מוצל. דגם זה כולל גם הפתעה מיוחדת – דוכן עם הצללה קטנה ממנו יוכלו להגיש לחבריהם גלידה או לימונדה! כמה מרגש!

blue (12)

אבני הנחל – חוויה של ממש בבית מעוטר בחיפוי אבנים

גם דגם בית העץ אבני הנחל שלנו מזמין את הילדים לחוויית משחק מיוחדת. במבנה קטנטן בעל גג רעפים מרשים חלון נפתח למטבח משחק מאובזר. בין הכיור למחבתות והסירים הילדים חווים את משחקי התפקידים המשפחתיים בבית דמוי קוטג' קטן בגודל כ1.5 מ"ר על 1.40. תיבות הדואר המקסימות מחוץ לבית משמשות דרך בה תוכלו לשלוח מכתבים מעוטרים לקטנטנים לביתם הפרטי.

T_P

בית עץ יוקרתי לילדים הכולל מרפסת מדגם גיא

למי שמחפש שדרוג משמעותי לגינת המשחקים אנו מציעים בית עץ לילדים הכוללים מרפסת מוצלת (בגודל של כ2.5 מ"ר על 2.5 מ"ר) ומרחב פנימי בגודל של חדר קטן (כ-3.5 מטרים רבועים). בנוסף, שני דקים בחלק העליון עם מנהרה סגורה, קיר טיפוס, נדנדות מסוגים שונים ומגלשות מגוונות. מתאים ל -25 ילדים באתר תמצאו דגמי בתי עץ לילדים המעוצבים ביצירתיות רבה כמו "הבית של פיסטוק" או בית עץ עם נוף לים המדמה וילה קסומה. הציצו בדגמים באתר שלנו ודמיינו את תקופת הילדות שלכם מלווה בבית שכזה...